fbpx
Γεύμα πριν την προπόνηση

Γεύμα πριν την προπόνηση

Αυτό που τρώτε πριν από μια προπόνηση επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την απόδοσή σας. Ενώ δεν τρώτε αρκετά πριν από μια προπόνηση μπορεί να είναι επιβλαβή πριν από μια μεγαλύτερη προπόνηση, έτσι μπορεί ένα γεύμα ή προ-προπόνηση σνακ που είναι υπερβολικά επεξεργασμένο ή με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνέψουν και μπορεί να προκαλέσουν στομαχικές διαταραχές ενώ εργάζονται έξω. Το σώμα σας χρειάζεται ενέργεια για να τροφοδοτήσει το ΒΟΚ σας, και αυτό έρχεται με τη μορφή γλυκογόνου (carbs!). Το γλυκογόνο είναι η μορφή αποθήκευσης γλυκόζης (ζάχαρης) στο σώμα. Όταν τονίζετε το σώμα σας με σωματική δραστηριότητα, βυθίζει αυτά τα αποθέματα γλυκογόνου για ενέργεια. Εάν τα αποθέματα αυτά δεν είναι γεμάτα ή δεν έχουν συμπληρωθεί με συνέπεια, το σώμα σας δεν μπορεί να σας παρέχει επαρκή ενέργεια.

Πριν συζητήσετε τι, πότε και πόσο από τη διατροφή πριν από την προπόνηση, η διατροφή σας καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, της εβδομάδας και του μήνα δεν μπορεί να αγνοηθεί. Τρώγοντας το σωστό προ-προπόνηση τροφίμων θα κάνει μικρή διαφορά, εάν εξακολουθείτε να απολαύσετε καθημερινά γλυκά, σόδα και επεξεργασμένα τρόφιμα. Το σώμα σας είναι σαν ένα αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης και για να λειτουργεί ομαλά, χρειάζεται το κατάλληλο καύσιμο για απόδοση. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να εκτελέσετε όσο το δυνατόν καλύτερα τις ικανότητές σας τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του γυμναστηρίου.

Αν νιώθετε ότι εργάζεστε σκληρά, αλλά δεν κάνετε τα κέρδη που θέλετε ή ότι διαπιστώνετε ότι είστε υποτονικά κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας και ότι η ποιότητα των προπονήσεων σας μειώνεται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, ενδέχεται να είστε υπό την προπόνηση των ασκήσεων σας και / τα σωστά τρόφιμα στη δεξαμενή.

Leave a Reply